Doneer en Meer - maak een echte impact

Geef jongeren in kansarme gemeenschappen een echte toekomst met jouw donatie voor een goede opleiding.

• Dit kan op IBAN: NL34ABNA0835181685, t.n.v. Stichting Boost a School

• Boost a School heeft de ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) status per 25 oktober 2018, dus je donatie is fiscaal aftrekbaar.

Wordt donatie partner

Wil je persoonlijk of met je bedrijf direct betrokken worden bij de projecten die we ontwikkelen? Voor donateurs die grotere bedragen doneren (vanaf € 5.000,=), is er de mogelijkheid om Boost a School donatiepartner te worden. We kunnen dan met je afstemmen aan welk project jouw bijdrage wordt toegekend. Donatie partners stellen we ook graag in de gelegenheid om hun kennis, ervaring en netwerk in te zetten om de impact van Boost a School projecten verder te vergroten.

Ja, ik heb interesse om Boost a School donatie partner te worden!

* verplichte velden

Keuzecriteria projecten

Het is belangrijk te weten dat Boost a School juist is opgericht om zeker te stellen dat het geld echt impact heeft op de kwaliteit van onderwijs. Kosten zijn tot het minimum beperkt. Wij hanteren de volgende 5 criteria in het kiezen van projecten.

1. Een holistische insteek t.a.v. onderwijs. Dus aandacht voor het lesprogramma, de lokatie en aansluiting op de lokale arbeidsmarkt (zie Onze activiteiten)

2. Het effect / impact per gedoneerde Euro: bijvoorbeeld het aantal gecreëerde banen vaoor jongeren

3. Toegevoegde waarde die de bestuursleden van Boost a School en waar mogelijk donateurs kunnen leveren, in termen van kennis, ervaring en netwerk

4. Duurzaamheid t.a.v. het stimuleren van sociaal ondernemerschap. Welke initiatieven worden ter plekke ontplooid om voor het project een blijvende lokale inkomstenstroom te genereren?

5. Co-creatie met andere stichtingen, zowel in Nederland als lokaal. Welke inzichten leiden tot vernieuwing in de aanpak?

De toekomst begint bij goed onderwijs!

Jouw support heeft een geweldige impact. Hartelijk dank!